Forex Opprør Review Fred Hæren


Shoulder of Giants 2 verdens beste handelsmann Jarratt Davis, berømt forexpedagog Andrew Mitchem, europeisk profesjonell banker Sive Morten posterer sine eksklusive markeder atntalytics. Prestasjonstesting Ønsker du å kjøpe EA, signaler eller bli med på administrert konto Vi opprettholder Real Money forward tester for kommersielt tilgjengelige metatrader-ekspertrådgivere, valutasignaler og forex-administrerte kontoer. Forex Traders Court Hvis du blir offer for forex svindel, vil Forex Peace Army gjøre alt for å hjelpe deg med å få pengene dine tilbake. Det er gratis og det bidrar til å avsløre svindel, så andre handelsfolk faller ikke i feller. Forex Peace Army Services er GRATIS Vi tjener penger ved å vise annonsene, men vi støtter ikke noe annonsert produkt eller tjeneste. Vennligst sørg for å lese våre anmeldelser før du gir pengene dine til et selskap. ForexRebellion Review Ive mistet 20 av kontoen min og prøvde å få dette systemet til å fungere for meg, så det er det for meg. Jeg setter det ned til enda en dårlig investering. Jeg tror ikke det er et dårlig system, jeg tror bare at min 9 måneders forex-opplevelse ikke er god nok til å få det til å fungere for meg (husk at jeg har 13 års CFDs, warrants og dele trading erfaring, så jeg anser meg ikke som en nybegynner) . Jeg synes å velge s-handler, som jeg tror at minst 50 er under dette systemet, og de gode handlingene utelukker meg, ofte fordi plattformen avviser bestillingene mine, fordi så snart Autotrader har signalisert en oppsett, er dagens pris for nær det foreslåtte oppføringsnivået eller har allerede beveget seg gjennom det. Ive prøvde å ignorere den foreslåtte oppføringen og gå med markedsordrer eller innstille ordrer 2 pips vekk fra opprøret-anbefalingen. Men det vender seg ofte ofte etter at jeg har slått ordren min og blir en tapt handel. Og handlingene jeg ikke har tatt, fordi MT4 avviste dem for å være for nær dagens pris, har ofte gått på for å være stor trending, beveger meg mye til min irritasjon. Ofte vil de 4 inngangsbetingelsene stå på linje, du legger inn bestillingen din, og deretter reverserer en av betingelsene. Hva gjør du Avbryt bestillingen eller la det være Jeg prøver vanligvis å avbryte det, men ofte får jeg ikke sjansen før bestillingen er truffet, og selvfølgelig ofte prisen deretter reverserer. Som jeg sa før, er dette nok min feil. Jeg tror en indikator er nødvendig for å filtrere ut mer dårlige handler. For en ting, tror jeg at du ikke bør handle dette systemet når markedet går tydeligvis sidelengs. Dette er imidlertid ikke en herdet regel, så ofte kan det hente store utbrudd. Men for hver enkelt av disse signaliserer det sannsynligvis et halvt dusin handler som ikke går nede og gjør at du løsner på spredningen i det minste. Forresten handlet jeg EURUSD, USDCHF, GBPUSD, USDJPY, alt på 15M tidsramme. Kanskje 1HR ville vært bedre, noe som jeg opprinnelig startet på, men flyttet til lavere tidsramme for flere muligheter. Ja, det er for sent nå, jeg har ikke råd til å miste mer penger. Til slutt, prøv på alle måter dette systemet, men jeg kan ikke anbefale det fordi jeg bare mistet penger ved å bruke den. Det er et Clickbank-produkt, så du er dekket med en pengene-tilbake-garanti. Jeg tok ikke opp det tilbudet, jeg prøvde det i 6 måneder i stedet. 2009-12-30 12:00 5 Stjerner Dette er hvor det er på. Se ikke lenger. Glem robotter, du kan ikke stole på dem. Jeg er overrasket over hvilke store trender dette systemet fanger. Jeg hadde galt, det har en langt bedre suksess enn 50. Også tapere er kortere, og når du blir god til å bruke systemet, bør vinnere løpe lenge. Du trenger ikke å demo handle det. Bare installer semi-EA og se etter noen få dager på de store trender du kunne ha vært på. Når du henter kjeven din fra bakken, må du utarbeide risikostyringen og avslutte strategien for når du bestemmer deg for å gå live. Jeg har funnet at du trenger å være rask, så jeg bruker 1: 1 (SL: TP) strategi mesteparten av tiden, fordi det er raskt å implementere. Hvis du starter korshårverktøyet, trenger du ikke kalkulatoren, bare gjør det omtrent ved syn. Den asiatiske økten er vennligste fordi valutaene ikke er like volatile. Det bidrar også til å sette opp spørrelinjen og budlinjen. Verktøy-Alternativer-Diagrammer - Vis spørre linje. Jeg fortsatte å få ugyldig SL eller TP når jeg brukte den anbefalte inngangsprisen fra EA. Det var ikke før jeg fikk spørrelinjen der, at jeg kunne se det foreslåtte oppføringsnivået jeg brukte, var innenfor noen få pips av spørrelinjen, og derfor ble det avvist av og til igjen. Dette guttersystemet er flott, og jeg utfordrer noen som ikke er fornøyd med å komme med en gyldig grunn hvorfor ikke. Det er et pust av frisk luft for endelig å ha en ekte forex system selger der ute med et reelt ønske om å hjelpe andre å oppnå sine økonomiske mål. Fortsett med det gode arbeidet Forex Rebellion. PS. En annen fordel ved dette systemet er at du ikke trenger å forlate datamaskinen din hele tiden som du gjør med EAer. Bare åpne MT4 når du er innenfor øreprofilen på PCen din og sørg for at du har volumet opp, slik at du kan høre semi-EA-oppføringene. God handel 2009-10-27 4 Stjerner Ive fant dette systemet til å være omtrent 50 av tiden. Jeg tror at lønnsomheten er helt ned til startstopp og utgangsstrategier, viktigere enn inngangsreglene ganske ofte. Jeg har en vane å savne handler som ender med å være store trender i riktig retning og komme ombord på handler som har store signallys og deretter begynne å spole og treffe mitt stopp. Bare min flaks har egentlig gjort noen ekstra regler å følge: 1. Ignorer handelsoppsett der signallyset er uvanlig stort i forhold til tidligere lys i sesjonen. Semi-EA vil fortelle deg å ta handelen, og oftere enn ikke, jeg har funnet at trenden har gått tom for damp, men selvfølgelig ikke før den treffer bestillingen din, og deretter endrer retningen helt og leder mot stoppet ditt. 2. Bare ta en handel på lyset etter signallyset. Ofte vil systemet fortelle deg at du skal handle flere stearinlys etter EMA-overgangen (avbildet av en pil). Igjen har jeg funnet en lignende ting som vil skje som beskrevet ovenfor - trenden er ofte utmattet. Mitt største problem er ikke å vite hvilken avslutningsstrategi som skal brukes: 1: 1 (SL: TP), 1: 1,5 eller EMA-brudd. Ive har også prøvd å stoppe, noe som har økt antall lønnsomme handler, men har betydd at de få tider som TP Ive satt (ved hjelp av de to første strategiene) ville ha blitt nådd, har jeg slått ut av handelen for tidlig. Dessverre kan jeg bare handle den asiatiske økten, som synes å være minst aktiv og ofte betyr at jeg har handler åpne i timevis av 15m-diagrammene, fordi markedene går ingen steder. Jeg er ivrig etter å høre hvordan John fra Perth bruker systemet (hvilken tidsramme, avslutte strategi, første stoppstrategi etc.) eller noen andre for den saks skyld. Lucky John. Perth er 2 og en halv time bak meg, så han får handel med asiatiske, London og New York-økten før sengetid. Det er subjektiviteten som vil drepe deg med dette systemet eller noe annet. Hvis du finner deg selv, sier skal jeg gjøre det på denne måten, eller skal jeg gjøre det på den måten, bør du sannsynligvis slutte å handle som du ikke er klar og definert for alle mulige scenarier. Jeg synes å være vellykket, du må være 100 mekanisk og har ikke noe rom for subjektivitet i din handel.

Comments