Forex Trading Eller Poker


Start Trading Online med 50 GRATIS Bonus Trade Nå med de beste handelsbetingelsene Hvorfor velge oss MXTrade, med sine eksklusive handelsforhold og erfarne team, trives med å bevare en profesjonell og samtidig vennlig engasjement med sine kunder. Vår selskaps posisjon i markedet gjør en forskjell, siden det gir alle fordelene kundene ser etter. Vårt mål som forex-megler er å lede veien gjennom bruk av rene lave spreads, cuttingedge-teknologier, banebrytende systemer og fleksible handelskonto typer. Disse handelsfordeler kan hjelpe detaljhandels - og institusjonelle kunder å bringe sin handel til neste nivå. Vår ECN-utførelse sikrer at du mottar lavest mulig flytende pris, uten skjulte avgifter eller ekstra provisjoner. Vi tilbyr et utvalg av forskjellige kontopakker som samsvarer med alle kundens behov, inkludert islamske kontoer. Vårt dedikerte støtteteam er tilgjengelig 245 for å hjelpe deg. Over 10 språkstøtte, gratis 1-til-1 personlig trening, gratis utdanningskurs MXTrade er et merke eid og drevet av Grizzly Limited. MXTrade og Grizzly Limited er ikke lisensiert eller autorisert av MFSA til å gi noen investering eller andre finansielle tjenester i eller fra Malta, som må lisensieres eller autorisert i henhold til maltesisk lov. RISIKO ADVARSEL Trading CFDs og Spot FX Kontrakter innebærer et høyt risikonivå. CFDs trading kan ikke være egnet for alle, så handelsmenn må sikre at de fullt ut anerkjenner alle økonomiske og juridiske aspekter og aksepterer enhver risiko for tap som kan oppstå i deres investering. Uavhengig råd bør søkes om nødvendig. Hva jeg lærte om Forex Trading fra profesjonelle pokerspillere Hvis du ser på et pokerspill, vil du innse at det er mange likheter i poker og handel. Man kan faktisk lære mye fra pokerspillere om handelsverdenen. Det er et velkjent faktum at de fleste av de beste kandidatene for handelsarbeid på Wall Street er profesjonelle pokerspillere. Og dette faktum er blitt rettferdiggjort av Department of Economics i Harvard University. I poker handler det om å håndtere risikoen riktig og utføre spillet ditt med konsistens, dette vil ikke være gambling, dette vil i utgangspunktet spille oddsen. Dens følelser som kaster en spiller av sitt spill og han begynner å gamble med pengene sine. Så hva er de viktige tingene en handelsmann kan lære av poker Den strategiske tilnærmingen Først er det strategisk tilnærming. For eksempel, hvis en spiller har en over gjennomsnittet forventning over en rekke hender, vet helvete at helvete må utføre sin strategi over en stor nok rekke hender for å se det spille ut til hans favør. På samme måte i handel, hvis du har kommet inn i et perfekt sett, må du først lage en plan, og la handelen spille ut for deg. Vet når du skal holde og brette Den neste tingen, ganske kjent med de pokerspillerne, er at de vet når de skal holde og når de skal brettes. Man kan ikke bare unnslippe tap i handel, så en handelsmann må vite når du skal brette og når du skal fortsette å spille. Deretter kommer risikostyringen. Poker og handel handler om å ta risiko. Styring av chip stack er en god taktikk i poker. Som enhver poker profesjonell kan man heller ikke satse på alle sjetonger på en svakere spiller, og heller ikke spille veldig enkelt på en sterkere. Det er hvordan man kan spille jevn mens du er på kanten også. En ekspert plasserer handelen når han kommer over en lavrisiko sjanse. Det er en begynnelse og en slutt i et pokerspill i motsetning til handel. I handel velger vi om å fortsette eller slutte å spille. Det er ganske problematisk for handelsfolk fordi det gjør dem til å bruke ekstravagant. Hold din følelse i kontroll Emosjonell disiplin refererer til å holde seg rolig. En pro pokerspiller er i stand til å behandle informasjon raskt og umiddelbart tar beslutninger uten tvil. Det er det samme i handel der man ikke trenger å tvile på handelsstrategien. Å være overdrevet følelsesmessig er ikke nyttig i poker. Også, det ville gjøre spilleren tapt sjetongene lett. På samme måte vil en handler som følelsesmessig tar beslutninger lett miste mye eller til og med alle pengene i sin handelskonto. Det anbefales derfor å unngå å være over følelsesmessige og ta avgjørelser i tøft. Profesjonelle pokerspillere kan lære en rekke leksjoner som mental stabilitet og risikotaking. Noen av verdens mest populære pengeforvaltere var pro-kortspillere. En av dem, Bill Gross of PIMCO (verdens største obligasjonsfond) sa en gang for å bli en profesjonell og vellykket investor, man må bli deltids kortspiller og deltidsanalytiker. Artikler basert på: Poker vs Trading Ble med juni 2006 Status: Gi meg dine dårlige penger 2.180 Innlegg Usynlig Helt siden jeg så pokerturneringene på TV for noen måneder siden bestemte jeg meg for å lære spillet. Det viser seg at jeg virkelig liker det. Poker er så mye som handel, og jeg synes det er den beste trening for handel. Dette er det jeg har lært så langt i poker (dette kommer fra en fyr som ikke visste hva et fullt hus var) De fleste gevinsten kommer fra å spille svært få, utvalgte starthender. Da jeg først startet, fant jeg meg selv å spille hver hånd og tenkte at blinds ikke ville skade mye. Men når jeg spiller, innser jeg at det å spille tett betyr at du vil kaste oftere, men enda viktigere ikke tape penger ved å spille hver innsats. Jeg skjønte ikke hvor mye penger jeg mistet bare å komme inn i små spill. Disse legger til, så det er best å spille premiehender (for nå). Poker handler om sannsynligheter og ferdigheter. Lykke er en liten innflytelse. En sterk starthånd kan miste kanten som du ser floppen. Det er derfor du fortsatt ser de samme ansiktene på finalebordene, selv om alle vet reglene og hva de gode starthendene er. Dens ferdighet, selv om du har håndtert tilfeldige hender, lærer jeg fortsatt psykologiaspektet av poker, for eksempel å vite når du skal bløffe og hvordan du leser andre folks kort. Så hvordan oversettes dette til min handel Etter å ha sett på diagrammer de siste 3,5 årene, vet jeg at gode handler trener raskt. Disse handler er som mine gode hender at jeg skal være aggressiv med. Men du vet aldri hvordan hånden vil utfolde seg etter at du har kommet inn (flop). Så du må spille handel riktig, men villig til å lukke ut - selv om handelen er lomme som kvalitet. Jeg ser at folk går alt med gode startige hender, men du vet at de er slått når du ser på felleskortene. Jeg har også veldig tett risikostyring. Jeg får stoppet mye Likt til de mange hender jeg bretter mens jeg spiller poker. Men når mine handler går meg, er mine vinnere 5 ganger taperne. Men jeg antar at folk vil være rett oftere enn å vinne til slutt. Det er det samme i begge verdener. Det er frustrerende i begynnelsen å gi slipp på disse handlingene så raskt, spesielt når de handler trene i slutten. Det var som å folde en hånd, men etter elva-kortet fant du at du ville ha hatt et fullt hus. Poker lærte meg å fortsette å spille strategien min fordi fordi jeg holder fast i de dårlige hendene, vil jeg miste i det lange løp, selv om jeg kan vinne med dem fra tid til annen. Jeg er ikke sikker på hvordan psykologi spiller i handel som det gjør i poker siden det er mye vanskeligere å måle andre handelsfolksposisjoner spesielt for valutamarkedet. Men så langt er det bare å handle hvordan jeg spiller poker. Jeg handler, så jeg kan ta pengene dine bort. Ble med Jan 2009 Status: Medlem 92 Innlegg Jeg trodde det samme lenge. ting som folding når du vet din takt. Din jobb som spiller er ikke å beskytte pengene dine i potten, men pengene du har forlatt foran deg. MEN hvis du spiller som poker, vil du gå tapt i slutten. Jo bedre analogi er å spille markedet som CHESS, forutse ditt neste trekk basert på hvordan dine motstandere beveger seg. de fleste flotte spillerne spiller i vanlige bevegelsesmønstre. de nevner selv serien av trekk og den bedre spilleren vet hvordan man skal beseire den. Gjør det samme med Forex eller et høyt volummarked. motstanderne dine er forutsigbare på presise tider de telegraferer hva de skal gjøre. det er din jobb som handelsmann å se bevegelsene som lager neste trekk og hoppe over det hele. markedene beveger seg i gjentatte mønstre vet hvordan de ser ut, og når du identifiserer det. handle det. hvis du ikke ser og gjenkjenner noe. spille poker og tape. min .02 flaks. Ble med i okt 2006 Status: nick 113 Innlegg Siden jeg så pokerturneringene på TV for noen måneder siden bestemte jeg meg for å lære spillet. Det viser seg at jeg virkelig liker det. Poker er så mye som handel, og jeg synes det er den beste trening for handel. Dette er det jeg har lært så langt i poker (dette kommer fra en fyr som ikke visste hva et fullt hus var) De fleste gevinsten kommer fra å spille svært få, utvalgte starthender. Da jeg først startet, fant jeg meg selv å spille hver hånd og tenkte at blinds ikke ville skade mye. Men når jeg spiller, innser jeg at det å spille tett betyr at du vil kaste mer. helt enig. Jeg spiller også poker. og likhetene er uendelige. i poker hører du hele tiden om å få pengene dine inn med de beste oddsene. samme w trading. Avhenger av hvilken type pokerspill du spiller. Hodet opp, og du spiller de fleste hender, om ikke alt. Vurder alle pokerspill som ett stort spill, og du har noe som markedet. Mange forskjellige strategier, de fleste deltakere ikke i direkte konkurranse, ulike penger blir kastet rundt med ekstremt forskjellige ferdighetsnivåer. Noen handelsmenn er mer som heads up spillere - spiller et stort antall hender og slir det ut. Noen handelsmenn er mer som full ring omaha 8 spillere, og venter på at planene skal justere for den perfekte handel. Lykke er en liten innflytelse. Prøv å fortelle det til enhver halvt anstendig turneringsspiller. Chance er en massiv, massiv faktor i turneringspoker. Det er en viktig faktor i poker fullstopp. Jeg lærer fortsatt psykologiaspektet av poker, for eksempel å vite når du skal bløffe og hvordan du leser andre folks kort. Dette er ikke et psykologisk aspekt etter min mening, men en kjerne og matematisk. Det er en logisk prosess. Jeg har også veldig tett risikostyring. Jeg får stoppet mye Likt til de mange hender jeg bretter mens jeg spiller poker. Som jeg sa før, varierer poker signifikant som vi ser i handel. I mange pokerspill ønsker vi å spille flere hender enn vi bretter. Jeg er ikke sikker på hvordan psykologi spiller i handel som det gjør i poker siden det er mye vanskeligere å måle andre handelsfolksposisjoner spesielt for valutamarkedet. Samme prosess, det er kanskje ikke så tydelig. ting som folding når du vet din beat Ikke egentlig. Dette er et aspekt av poker som jeg ikke tror er sammenlignbar med handel. I handel kan vi generelt bestemme vår risiko før handelen - uansett hva som skjer - og gjør det fortsatt ganske bra. I poker er det å være i stand til å kaste seg en kritisk ferdighet, og en som kan bestemme om vi er lønnsomme eller ikke. I handel kan vi planlegge handelen og holde fast ved den. Vi kan justere planen vår på fly og gjør det enda bedre, men det er ikke nødvendig. I poker, mens vi kan planlegge for hånden, må planen håndtere mange flere muligheter, og må revurderes hver runde. Og bare for å være kresen, folding er vanligvis ikke om å vite blitt slått, men anslår at sannsynligheten for å forbedre eller vinne ikke er høy nok til å rettferdiggjøre sluttkursen. Jo bedre analogi er å spille markedet som CHESS, forutse ditt neste trekk basert på hvordan dine motstandere beveger. En hvilken som helst anstendig pokerspiller gjør dette allerede. de fleste flotte spillerne spiller i vanlige bevegelsesmønstre. de nevner selv serien av trekk og den bedre spilleren vet hvordan å beseire den. Finnes også i poker. Ble med i oktober 2006 Status: Britunculus 940 Innlegg Jeg har spilt en god mengde poker online de siste par årene og har klart å være en vinner på svært små innsatser. Jeg har bare vunnet tusen dollar eller så, men jeg tror jeg har lært mye om spillet. Jeg er tilbake hit på FF, etter en hiatus, og prøver å endelig bli en lønnsom handelsmann også. Jeg tror de myke ferdighetene en handelsmann og en pokerspiller krever, er identiske. Discipline, pengehåndtering, likegyldighet til å vinne og miste og ikke være quotmarriedquot til en stilling er kvaliteter jeg ser mestemot i begge feltene. Ideen om å spille tett, er bandied rundt i poker så mye som quotthe trend er din vennquot er i handel. Som alltid er det et visdomskorn i disse klichéene, men ikke nær nok til å gjøre deg til en vinner. Det ultimate målet for en pokerspiller (i en cash game-hånd, turneringer er forskjellige) er å kunne tildele en rekke hender til motstanderen basert på deres tidligere handlinger, og reagere tilsvarende. En spiller kan kategoriseres som stram eller løs, basert på frekvensen de kommer inn i en pott. De kan betraktes som passive eller aggresive basert på deres tilbøyelighet til å betfold (ja, folding er aggresiv) eller sjekkliste. Når du har klart å få en følelse for spillernes grunnleggende tendenser, kan du kutte ut lesingen din ved å bestemme om de vil halve visse hender (vanligvis flush trekker), brette på bestemte quotscarequot-kort, og så videre. Turneringspoker varierer på grunn av den ikke-lineære verdien av chips i spill. Ta eksemplet på en typisk, online, no limit holdem (NLHE) sitt og gå. Den vanlige utbetalingsstrukturen tildeler 50 til første plass, med henholdsvis 30 og 20 til andre og tredje. Hvis hver spiller starter med 2.000 sjetonger, vil vinneren ha 20.000 på slutten av turneringen. Legg merke til at han har økt sin bunkehøyde med 10x, men han mottar bare en premie 5x sin innkjøp. Dette innebærer at verdien av en brikke som går tapt er større enn verdien av en brikke som er vunnet. Dette skaper et behov for å unngå konfrontasjon tidlig i turneringer, i denne situasjonen er det riktig. Etter hvert som blinds øker etter hvert som turneringen utvikler seg, vil bunkepotten din uunngåelig redusere, noe som betyr at du bør være mer villig til å kjempe for potter. Som en tommelfingerregel, hvis stakken din er mindre enn 13x, er persienner og anter ditt eneste trekk helt eller flatt preflop, ofte med 100 hender behandlet (dårlige spillere vil være uenige). Du tvinge andre til å kaste eller quotplay for stacksquot, samtidig som du tilbyr deg selv gunstige odds uansett. Kjennetegnet til en dårlig turneringsspiller prøver å spille postflop quotpokerquot med en kort stabel. Vær alltid oppmerksom på at målet med en pokerturnering ikke er å vinne, eller til og med penger. Hver beslutning du gjør bør dreie seg om å øke egenkapitalen din. Dette betyr at det kan være riktig å brette KK i den ene hånden og deretter flytte inn med 72 i en annen. Uansett kunne jeg trolig ramble hele dagen om dette (beklager hvis det er alle gamle nyheter). Ta gjerne skudd med meg hvis du vil snakke med poker (eller handel) i mer dybde. Jeg har spilt en god mengde poker online de siste par årene og har klart å være en vinner på svært små innsats. Jeg har bare vunnet tusen dollar eller så, men jeg tror jeg har lært mye om spillet. Jeg er tilbake hit på FF, etter en hiatus, og prøver å endelig bli en lønnsom handelsmann også. Jeg tror de myke ferdighetene en handelsmann og en pokerspiller krever, er identiske. Discipline, pengehåndtering, likegyldighet til å vinne og miste og ikke være quotmarriedquot til en stilling er kvaliteter jeg ser championed. Den beste analogien jeg kan tegne mellom poker og handel er at i handel, som poker, hvis du er tålmodig nok, går du bare inn i de beste hender. For eksempel, i poker vet du at du går inn hvis dine åpnere er aceace, kingking, aceking osv. På samme måte, i handel hvis du har en oppsett som fungerer, bare sitte tålmodig og vent på at den skal settes opp og bare spille de handler. Det er ganske som å bare spille aceking, kingking, etc. Dette antar at du har en lønnsom oppsett - en veldig vanskelig ting å finne i handel. Jeg ser at du har 10 voucher fra anstendig plakater. Hvis du kan handle på en god måte, vil du drepe på poker. Jeg kan slå pokers (litt), men havent har gjort en fortjeneste i markedene enda. Hei Ted (er det hvordan jeg adresserer deg) Ive spilte live spill for det meste, i helgene når jeg føler meg som det, eller når det inviteres. Kan ikke si at jeg slår på poker skjønt, for det meste bare å spille for underholdning. Har en online-konto, men sjelden bruker den, prøver mitt beste for å holde seg borte fra skjermen. For en begynnelse er jeg ikke sikker på hva som skal diskuteres om et slikt emne skal startes. Jeg er fascinert av din forklaring på de forskjellige spilltypene. Har lest et par bøker om dem, men har aldri kommet inn i det. Fra det lille jeg vet, er nærmeste likhet mellom holdem og handel sannsynligheten for det usannsynlige. PS. Jeg har nylig fått denne Gus Hansen-boken (alt avslørt) og jeg elsket det, det er ikke så tørt de typiske pokerbøkene. De fleste gevinster kommer fra å spille svært få utvalgte starthender. Dette er ikke helt sant. Det er ikke akkurat feil, men det formidler feil ide om en vinnende strategi. Poker er et spill om matchups - det er du som matcher et utvalg fra et bredt spekter av verdier mot motstandernes utvalg av verdier. Noen av dine verdier vil du ha tilbake med alle pengene dine og andre du ikke vil ha tilbake med en krone. Det er sant at hvis du bare spiller de mektigste hendene, vil du få det beste når pengene går inn, men sier at det ikke går langt nok. Når du har sterke hender, vil du ikke bare, du trenger motstanderen til å tilbakebetale sine lavere verdi hender med alle pengene sine. Hvis du spiller en moron så bra og bra, men mot noen middelmådige eller bedre må du lage quotthe illusjon av actionquot. Det er ingen analog for dette i handel, i hvert fall ikke på detaljhandel forex nivå. Mot en tanke motstander handler poker om å gjenkjenne motstanderne dine sannsynlig utbredelse av hender og spille mot hans oppfatning av din egen fordeling av hender. I noen av tråder på ordreflowhandel handler det litt om å gjenkjenne markedsperspektivet og flytte ett skritt foran det for å utnytte de innkommende ordrene, og det ligner på poker, men du arent aktivt prøver å lure motstanderen din. Lykke er en liten innflytelse. Luck er stort i poker. Variansen er utrolig. Ja, alt balanserer seg til slutt, eller i det minste har det en tendens til, men å komme dit kan være en bjørn. Og linjen om å se de samme fem eller seks gutta på turneringstabellen hørtes godt ut i filmen, men det er ikke slik det er. Chip Reese, til sin død for noen år siden, ble anerkjent som den beste spilleren. Han hadde vært så anerkjent i flere tiår. Han var ikke en stor turneringsspiller, men spilte han i det store flertallet av WSOP-hovedarrangementer, i mange av de årene var feltet mye mindre enn de er nå. Han vant aldri. Jeg lærer fortsatt psykologiaspektet av poker, for eksempel å vite når du skal bløffe og hvordan du leser andre folks kort. Psykologi spiller en rolle i bløffing, men bløffing handler også veldig mye om riktig fordeling av mulige hender i et bestemt scenario. Det kan brytes ned matematisk. Etter min mening er den største likheten mellom poker og handel i psykologien - og jeg mener ikke det eneste oppmøtet som får all oppmerksomhet i poker. Men mer i tråd med å ha selvdisiplin, og anerkjenne at riktig strategi ofte er motstridende intuitiv (kjøper høyt, selger lav oppvekst med sterkere hender enn du ville kalle med) og aksepterer det faktum at det psykologisk behagelige svaret er hva alle andre er sannsynligvis å gjøre, og så vil kanten bli funnet i å gjøre noe annerledes (Richard Dennis pleide å si noe fasetisk, hvis det føles bra, ikke gjør det. quot Faktisk var en regel vi lærte skilpaddene: Når alle kriteriene var er i balanse, gjør det du minst vil gjøre. - William Eckhardt). Denne siden med sitater fra William Eckhardt er utmerket, og mens han aldri snakker om poker, gjelder mye av hva han snakker om, både for poker og handel. Også, Mr. Js svar er solid. Hei Ted (er det hvordan jeg adresserer deg) Ive spilte live spill for det meste, i helgene når jeg føler meg som det, eller når det inviteres. Kan ikke si at jeg slår på poker skjønt, for det meste bare å spille for underholdning. Har en online-konto, men sjelden bruker den, prøver mitt beste for å holde seg borte fra skjermen. For en begynnelse er jeg ikke sikker på hva som skal diskuteres om et slikt emne skal startes. Jeg er fascinert av din forklaring på de forskjellige spilltypene. Har lest et par bøker om dem, men har aldri kommet inn i det. Fra det lille som jeg vet, nærmeste likhet. Hei Aiyah, (hvis det er hvordan jeg adresserer deg, jeg heter Edward, mest peole ring meg Ed, Eddie eller Ted) Jeg tror at en av de mest grunnleggende feilene folk gjør, ikke klarer å tilpasse seg spillet de spiller. Som nevnt før er det stor forskjell mellom holdem cash games og turneringsspill. Også ingen limit holdem spiller forskjellig for å begrense holdem. I et grense spill vokser posisjonen lineært, så en spiller vil motta de riktige oddsene for å tegne oftere. I et ubegrenset spill gjør trusselen om større spill det vanskeligere å tegne hender. Du må estimere oddsene for quotimpliedquot for å slå i stedet for bare oddsene som er av den eksisterende potten. Også dette gjør bordposisjonen noe viktigere, det hjelper alltid å se hva motstanderen din først gjør, om de kan satse på BIG. Jeg har ikke lest Gus Hansen-boken, men jeg har lest noen gode anmeldelser om det. Hei Aiyah, (hvis det er hvordan jeg adresserer deg, jeg heter Edward, mest peole ring meg Ed, Eddie eller Ted) Jeg tror at en av de mest grunnleggende feilene folk gjør, ikke klarer å tilpasse seg spillet de spiller. Som nevnt før er det stor forskjell mellom holdem cash games og turneringsspill. Også ingen limit holdem spiller forskjellig for å begrense holdem. I et grense spill vokser posisjonen lineært, så en spiller vil motta de riktige oddsene for å tegne oftere. I et ubegrenset spill gjør trusselen om større spill det vanskeligere å tegne hender. Takk Ted, jeg tenker på å spille disse sidene og gosene på nettet, de ser bra ut til meg utbetalingsvis, bare sitter stramt og prøver å komme inn i final 3. Du spiller kontantspill eller turneringer.

Comments