Es Trading System


Alternativt handelssystem - ATS Hva er et alternativt handelssystem - ATS Et alternativt handelssystem (ATS) er et handelssystem som ikke er regulert som bytte, men er et spillested for å matche kjøp - og salgsordrene til sine abonnenter. Alternative handelssystemer blir stadig mer populært rundt om i verden, og står for mye av likviditeten som finnes i offentlig handel. Regulering ATS ble introdusert av SEC i 1998 og er utformet for å beskytte investorer og løse eventuelle bekymringer som oppstår fra denne typen handelssystem. Regulering ATS krever strengere registrering og krever mer intensiv rapportering om problemer som gjennomsiktighet når systemet når mer enn 5 av handelsvolumet for en gitt sikkerhet. BREAKING DOWN Alternativt handelssystem - ATS Mange alternative handelssystemer er spesielt utviklet for å matche kjøpere og selgere som handler i svært store mengder (primært profesjonelle handelsmenn og investorer). Også institusjoner vil ofte bruke en ATS til å finne motparter for transaksjoner, i stedet for å handle store blokker av aksjer på normal utveksling, en praksis som kan skje markedsprisen i en bestemt retning, avhengig av en bestemt aksjemarkedskapitalisering og handelsvolum. Eksempler på alternative handelssystemer inkluderer, men er ikke begrenset til, elektroniske kommunikasjonsnettverk (ECN), kryssnett og samtalemarkeder. Oppdragssystem ved hjelp av relativ styrke Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg Jeg har testet ut et enkelt system nesten utelukkende til pris handling med ganske gode resultater. Slik gjøres det: 1. Åpne et diagram med 4 timers bar 2.add CCfp indikator. 3. se etter forskjeller i hver valuta på data-menyen på den siste to 4 timers baren. 4 Åpne stillingen 5-10 minutter etter at den nye linjen har åpnet. Kontoen har vokst ganske bra med det meste ingen tap så langt i den siste måneden. Dette er så enkelt at det må være enkelt å lage en EA eller indikator for dette systemet. Jeg vil snart sette opp diagrammet og indikatoren her. Takk Kris begynte okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg her er diagrammet og CCfp indikatoren Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) CCFp. ex4 19 KB 13,829 nedlastinger Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg se etter prisforskjellene på ccfp på dataene menyen og finn ut hvilken valuta som er sterkere på den siste 4 timers baren. Deretter åpner paret og ser at pippene dine vokser. Fordelen med denne metoden er 1. Du er i takt med styrken til MAIN-valutaen i paret 2. Du handler flere valutapar på samme tid Ble medlem Aug 2006 Status: Medlem 383 Innlegg Veldig interessant system, Kris. Jeg prøver dette. Ble medlem Jun 2006 Status: Medlem 1.050 Innlegg Har du koden for dette indi Det vil ikke vise på meglere med et suffiks. Ble med okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg takk Eureka. Du vil ikke angre. Selvfølgelig, prøv det på Demo. Jeg vil sette min handler på en time når en ny 4 timers bar åpnes. Kris Ble medlem Aug 2006 Status: Medlem 383 Innlegg Hva bruker du til TPs og SLs Ble med juni 2006 Status: Livslang læring. 723 Innlegg Denne indikatoren krasjer min metatrader. Eventuelle ideer Hvis du skammer deg for å stå ved fargene dine, søker du bedre et annet flagg. Ble medlem Feb 2007 Status: Medlem 1.408 Innlegg beklager, men jeg lurer på, kan du forklare hva du mener med quotcheck for prisforskjelleren. Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg Benq, jeg er glad du er her. Jeg kan ikke vise denne indikatoren på IBFX mini-konto fordi jeg må legge til kvotering på slutten av paret. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Du kan endre koden for å vise den på ibfx-konto. Takk Kris Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg Fourx Se på de ferdige to 4 timers tidligere stolper. Deretter ser du på verdiene for hver av 8 valutaer på data-menyen. Hvis verdien er mer enn den forrige linjen, er valutaen sterk og omvendt. Du kan også handle disse valutaene i futures markedet (selvfølgelig vil du trenge mye mer margin, men bedre enn forex meglere siden futures meglere er godt regulert) ved hjelp av denne sytem. Jeg gjorde nær 4 grand i 0ne hr. Kris Ble med feb 2007 Status: Medlem 1.408 Stillinger Ble med juni 2006 Status: Livslang læring. 723 Innlegg Går denne indikatoren i ekspertmappen eller ekspertindikatormappen Hvis du skammer seg for å stå ved fargene dine, søker du bedre et annet flagg. Ble medlem Jun 2006 Status: Medlem 1.050 Innlegg Jeg bruker ikke IBFX. Megleren har et annet suffiks. Jeg er ikke en koder, men jeg kan vanligvis endre noe slikt. Men dette ser litt ut over meg. Forhåpentligvis vil noen andre ta vare på det. Benq, jeg er glad du er her. Jeg kan ikke vise denne indikatoren på IBFX mini-konto fordi jeg må legge til kvotering på slutten av paret. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Du kan endre koden for å vise den på ibfx-kontoen. Takk KrisUsuarios har ikke skrevet noen innlegg. Ingen kommentarer har blitt registrert. Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her. Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her Ingen puedes responder a temas en este Foro Ingen puedes editar tus mensajes en este Foro Ingen pudes borrar tus mensajes og este Foro Ingen kommentarer er gitt av Foro Powered by phpBB kopi 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Traduccin al espaol por Huan Manw Karma funksjoner drevet av Karma MOD kopi 2007, 2009 m157y Aviso Legal: La negociacioacuten de divisas con apalancamiento conlleva un alto nivel de riesgo y podriacutea no ser apropiada para todo de inversores. El alto grado de apalancamiento del mercado, og det er en fordel for deg som er en del av inversoren. Por lo tanto, antes de negociar divisas, Vd. debe vurderer at du ikke har noen innflytelse på deg selv, og du har det du er i stand til å tolerere. Recordamos que eksiste la posibilidad de perder una parte o la la inversioacuten inicial por que que no debe invertir dinero que no pueda permitterse perder. Se debe tener conocimiento previo de los los riesgos asociados a la negociacioacuten de divisas y, en caso de que se tengt alguna duda, buscar la ayuda de un asesor financiero independiente. Las meninger uttrykker FXStreet som gir de autores uavhengige krav, og ikke nødvendigvis representerer de sosialt ansvarlige for FXStreet eller de samme direktiver. FXStreet er ikke verifisert for å være sikker på at de erklærer at de er uavhengige, og de er uavhengige. Todos los textos publicados sonen susceptibles de contene errores omisjones. Las meninger, notiser, informerer, anaacutelisis, cotizaciones du informerer deg om, og FXStreet, produsert av FXStreet, med samarbeidspartnere, sosialpersoner, partnere og samarbeidspartnere, og de fleste av de største produsentene og produsentene er ukjente. de inversioacuten. FXStreet har en juridisk ansvarlig juridisk person som er ansvarlig for å opprettholde, og som ikke gir noen begrensninger, og som har rettigheter til å utøve direkte eller indirekte deltakelse i informasjonsaksjonene eller de andre.

Comments